wtorek, 4 kwietnia 2017

DREAMS COME TRUE

Czy marzenia się spełniają? Potrzeba na pewno dużo wytrwałości w tym co chce się osiągnąć. Potrzeba choć trochę wiary w samego siebie. Zawsze powtarzam, że przyciągamy to co chcemy przyciągać, niech to będą same pozytywne rzeczy. Przechodząc do sedna nie ma nic lepszego jak ktoś daje Ci szanse do kształcenia się w kierunku takim jak Cie interesuje, chyba nie ma osoby która nie chciałaby łączyć pracy z pasją, no nie ma! Nie przedłużając moje życie obróciło się wreszcie do góry nogami, tak jak lubię, mimo wszystko nikt nie lubi stabilizacji w życiu, zwłaszcza ja. Od Poniedziałku zostałam PANIĄ DEKORATOR i nawet nie wiecie jakie to cudowne uczucie bycie zauważoną i docenioną. Kolejny raz się przekonałam, że czas jest zawsze po naszej stronie.  MOJE SZCZĘŚCIE NA TĄ CHWILE JEST NIE DO OPISANIA!!!!!!!!!!!!!

Mam najcudowniejszego chłopaka na świecie, serio jest niezastąpiony, prace którą kocham i BOGA KTÓRY NAD TYM WSZYSTKIM CZUWA :D No i oczywiście rodzinę która mi kibicuje w każdej dziedzinie mojego życia!

A reszta się kompletnie nie liczy, nie liczy się to co było bo jak myślę o niektórych decyzjach które podjęłam kiedyś to serce mi pęka jak mogłam być tak głupia i ślepa, ale nie popadajmy w paranoje mam nadzieję, że moje szczęście obecne cieszy WAS tak samo jak mnie.
Bo skoro w dalszym ciągu uczestniczę w życiu osób które już dawno mam w dupie  to moje życie musi być bardzo interesujące!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz