niedziela, 21 grudnia 2014

Są dziewczyny które zawsze będą wredne, są dziewczyny które zawsze będą zazdrosne i są dziewczyny które mają dwie cechy jednocześnie, a w tych czasach to prawie norma. 
A czemu wspominam tu tylko o dziewczynach? Ponieważ natura mężczyzn polega na zdobywaniu, wytrwałości, a nie zazdroszczeniu. No parzcież nie byłabym kobietą jakbym...no właśnie. 
Jakbym co? Nie była zawistna? Przecież to synonim zazdrości, a jednak w mojej głowie to dwa różne słowa. Mogę z ręką na sercu się przyznać, że jedyną rzeczą przez jaką zżera mnie zazdrość to..uwaga..uwaga.. Długie, blond włosy u kobiet omg, chyba swoich nigdy się nie doczekam! 
Los tak chciał, że zawsze wszystko co potrzebowałam miałam w zasięgu ręki, a może rodzice nauczyli mnie tego, że do szczęścia wiele nie potrzeba. 
I patrze na moją cudowną choineczkę która sprawia mi ogrom szczęścia, pierniczki są już prawie gotowe, a ja za chwile lecę na ostatnie zakupy. 

przygotowania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz