czwartek, 4 sierpnia 2016

PRÓBY, BŁĘDY

Jeszcze nie raz decyzja pewnych osób nas rozczaruje obyśmy tylko my sami nie rozczarowywali siebie, ale są pewne zasady których nie przeskoczymy bo pomimo, że istnieją w naszym życiu pewne osoby które zawsze będą dla Nas największymi promyczkami na świecie, ale nie koniecznie całym  naszym słońcem. Mam okropny mętlik w głowie, właściwie to pewnymi sytuacjami jestem rozczarowana, ale to tylko i wyłącznie mogę napisać sobie tu. BO MOJE.

Dwa dni wolnego przeleciało tak jak się spodziewałam, w tempie którego nie lubię od pewnego czasu, a jedyną sensowną rzeczą jaką zrobiłam był porządek w szafie, teraz już pustej szafie, zobaczymy na jak długo.

ŚMIGAM sobie moim nowym autkiem i mówię Wam klima to coś cudownego, taki silnik też.
Jezu do czego to doszło, może powinnam zamienić Agate na warsztat samochodowy dla "typowych blondynek" DOBRY BIZNES


Podejmujemy próby, więc popełniamy błędy
Jesteśmy uzbrojeni w cierpliwość po zęby . 



no i wszystko, idę czytać książkę, dobrej nocki  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz