czwartek, 22 października 2015

Większość myśli, że stabilizacja w życiu to dobra sprawa, bo przecież jest stabilnie co oznacza, że mamy pełną kontrole nad tym co się dzieje, chodzi mi o naprawdę przyziemne sprawy, a ja teraz wiem, że to jest najczęstszy błąd jeśli chodzi o każda sferę życia, człowiek umie się cieszyć, ale docenia to dopiero wtedy jak jest smutny, a przecież to jest jak najbardziej ludzkie zachowanie tylko, że od małego słyszmy "nie smuć się" i to wszyscy dokoła ludzie, nauczyli nas, że smutek jest zły, a ja uważam, że smutek jest nam jak najbardziej potrzebny i powinien być tak samo akceptowany jak radość czy zadowolenie. I to prawda, że człowiek zaczyna postrzegać wszystko dopóki nie upadnie, dopóki nie zostanie przyparty do muru, mam nadzieje, że wyciągam z tego wszystkiego ważna lekcje, lekcje swojego życia co przyniesie mi w przyszłości same plusy. Uciekam spać bo jutro do pracy, dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz