sobota, 17 października 2015

Bez miłości nie da się żyć, ja właśnie umieram. Może już umarłam, może jest 1 w nocy, a ja jestem cały dzień o litrach wody i jednej kawie. Okropnie jest patrzeć komuś w oczy i nie widzieć nic, a stwierdzenie ' oczy nie kłamią' jest w 100% prawdziwe, chyba, że okłamujemy samych siebie.

I chciałabym być tak gdzie byłam dokładnie miesiąc temu, bo to był ostatni czas który mnie uszczęśliwił.

Lubicie paradoksy?
to patrzcie na te zdj i przeczytajcie jeszcze raz to co napisałam.







2 komentarze:

  1. Współczuje! :( Też miałem rozstanie w tym roku i dopiero po kilku miesiącach się ogarnąłem... Nie myśl o przeszłości, myśl o przyszłości ile jeszcze wspaniałych chwil przyniesie! :) Sentymentalnie podrzucę utwór: https://www.youtube.com/watch?v=HrnGRj7Krn0 :)

    ~ danieltomaszewski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miło mi się zrobiło mimo, że to tylko komentarz, właśnie takie rzeczy czasami wystarczą, zwłaszcza, że się nie znamy! Najgorsze, że swoje zawsze będziemy musieli wycierpieć.. i mam nadzieje jeszcze, że uda mi się zacząć patrzeć przed siebie bo aktualnie to stoję w miejscu z głowa zwróconą w stronę przeszłości co jest głupie i naiwne, ale chyba większość musi przez to przejść.

      Usuń