niedziela, 15 listopada 2015


Na kilka dni zapomniałam o tym miejscu, ale to wszystko nie bez powodu. Powodów jest tyle, co nieszczęśliwych ludzi, czyli cała masa. Mam tylko nadzieje, że każda ta przykrość przyniesie tyle samo radości i mam nadzieję, że to stanie się w najbliższym czasie. Bo potrzebuje tego jak nigdy, bo pierwszy raz podejmę decyzje która będzie dla mnie ogromnym krokiem, może nie tyle krokiem co szansą na to, żeby odciąć się od tego zakłamanego, dziecinnego świata który już mnie nie bawi. 
Pierwszy raz mam okazje pomyśleć o tym co dla mnie będzie najlepsze, pierwszy raz nie muszę się z nikim liczyć, egoizm? Chciałam jakoś zaprzeczyć, że to jednak nie jest egoistyczne podejście, ale niestety jest. Wcale mnie to nie zmartwiło.



Dodam jeszcze parę słów o tym jakie Kobiety potrafią być : przebiegłe, zdradliwe, nieszczere, fałszywe. Dlatego cieszę się, że nie jestem facetem bo chyba bym się załamała. Panowie macie pod górkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz