poniedziałek, 1 lutego 2016

Nie wiem jak to się dzieje, ale jak wszystko jest cudowne to kompletnie nie mam weny, nie umiem też się tym chwalić może dlatego, że jest to dla mnie za cenne, ale tak mniej więcej żebyście wiedzieli co u mnie, jestem najszczęśliwszą osobą na świecie, jej już zapomniałam jak to jest czuć coś takiego, jak czuć się przy kimś najważniejszą, a przede wszystkim czuć się bezpiecznie. 
Po prostu czasem całkiem przypadkiem poznajemy kogoś kto zmienia nasze życie, a właściwie ZAMIENIA w coś pięknego i tak aktualnie u mnie wszystko wygląda. 
Mam cudownych przyjaciół, zawsze będę to podkreślać bo są najlepsi, tak się czasem zastanawiam czym ja sobie zasłużyłam na tyle dobra i naprawdę nie wiem. 
Aż boję się myśleć, że teraz by mogło się coś popsuć, ale nie tym razem nie pozwolę na to. 

Moje 21 urodziny były najlepszymi urodzinami jakie w życiu miałam! 
NIESAMOWITE 






Lece robić śniadanko i do pracy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz