środa, 6 lipca 2016

3 RAZY NA TAK NA MOJE JEDNO NIE. 
No właśnie jak to jest, że moja zawziętość, bardziej upartość przewyższa wszystko i wszystkich. 
Nie wiem po kim tak mam, mamo dlaczego?? 
Załamał mnie dziś moja kosmetyczka tym co mi zrobiła, przez nią wylałam dziś milion łez i spałam jak zabita przez dwie godziny. AMEN. 

__________________________

Przeczytałam dziś całego mojego bloga i nawet nie wiecie jak dobrze było przypomnieć sobie te lepsze i gorsze dni. Kiedyś jakaś dobra duszyczka napisała mi tutaj żebym nigdy nie usuwała postów bo czasem dobrze jest wrócić do danej chwili, mnie w tym momencie od natłoku tych wspomnień rozbolała głowa. I teraz jak tak sobie myślę, to mimo wszystko wróciłabym do tych dni, do postawienia sobie poprzeczki coraz wyżej.Do życia z dnia na dzień. 

tym razem kopa zasadziłam sobie sama. 

Chce się zmienić, chce być taka, właściwie chce być taka jaka nie byłam nigdy. WERA BŁAGAM CO TY WYGADUJESZ?

Chciałabym mieć wpływa na jedna osobę, chciałabym żeby liczyła się ze mną, chciałabym być przy niej tak jak ona była przy mnie. Chciałabym ogromnie jej pomóc i boli mnie to, że tej pomocy nie chce. Zawód milion, uwierzcie mi, ale matkować nie mogę, może kiedyś swojej trójce małych promyczków. 

NIE DOKAZUJ MIŁA, NIE DOKAZUJ PRZECIEŻ NIE JEST Z CIEBIE ZNOWU TAKI CUD. 

wiecie, że właśnie dziś mija 8 rok od mojego najgorszego, a zarazem najlepszego dnia w moim życiu? tak dla ciekawostki. 

usłyszałam właśnie przepiękną piosenkę która rozczuliła mnie do tego stopnia, że nie mam siły wstać z łóżka i zabrać się za sprzątanie mojego królestwa.  


2 komentarze:

  1. Ludzie nie zdają sobie sprawy jakich ludzi tracą przez swoje zachowanie! Jest to smutne bo gdy zdaja sobie z tego sprawę jest już często za późno. Niektórym duma i narcyzm jest tak bliski że ludzie którym zależy na szczęściu przyjaciela odchodzą w czarny kąt. Bo wydaje im się w danej chwili ze żyje im się lepiej lub na tyle dobrze że stwierdzają błędny fakt w którym ich ego mówi im że nie potrzebują rad bo przecież oni mają rację i są nieomylni. Życie z dnia na dzień jest słabe 👎 my możemy tylko budować się tym ze jest w nas ta siła dzieki której możemy walczyć z przeciwnościami losu naszego i naszych bliskich oraz tych na których nam zależy! Pozdrawiam 🌹

    OdpowiedzUsuń