czwartek, 20 października 2016

NO DIGGITY

No i co mogę powiedzieć, jedynie tyle, że od Poniedziałku znowu czeka na mnie Warszawka na cały tydzień, tym razem jakoś bardzo się nie ciesze, ale może dobrze znowu zrobi mi przerwa. Ostatnio pomogło więc teraz liczę na to samo! Patrząc na to, że w tym miesiącu będę tylko 14 dni w pracy to powinnam być wyciszona na maksa, ale nie zapominajmy, że ludzie są okropni i przez nich codziennie muszę wypijać melise. 

Wracając do mojego samopoczucia to sami możecie zauważyć, że ostatnio moje wahania nastroju po prostu są tak zmienne, że sama tego nie łapie, no może wieczorami jest tylko inaczej, lepiej. 

Dobra zbieram się do spania, może w końcu sie wyśpie.

chyba znowu chce być bardziej blond,  może nie spadałoby na mnie aż tyle odpowiedzialności. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz