poniedziałek, 26 września 2016

TAMTA DZIEWCZYNA

I kolejny raz przekonałam się, że czas naprawdę leczy rany, wszystkie żale i złości gdzieś znikają, po prostu ich nie ma. Mam nadzieje, że im starsi będziemy to tych wszystkich rozczarowań będzie ciut mniej bo przecież z każdego niepowodzenia wyciągamy wnioski. Myślę, że już nigdy nie pozwolę na to żeby moje serce było złamane, myślę, że ja już nigdy do tego niedoprowadze.  I wiecie co sobie myślę? Że to jest mój czas i moja chwila i mam zamiar ją wykorzystać.
W Poniedziałek wita mnie Warszawa na calutki tydzień, może znowu inne miasto mi zawróci w głowie. Boże znowu muszę to przechodzić? hahaha żartuje.

Najchętniej to zakopałabym się w łóżku i z niego nie wychodziła, ale tak przecież świata nie zwojuje, przynajmniej mojego.


Uciekam na kawe z moją miłością życia. Przecież to już jakieś 15 lat razem.Kurwa tylko ona mnie znosi.




Wczorajszy wypadzik całkiem śmieszny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz