poniedziałek, 19 września 2016

TRZEBA WSZYSTKO BRAĆ NA KLATE.

Moje serce rozpadło się na więcej niż milion kawałków, znów przeżywam to samo. Znów czuje sie dokładnie tak samo jak wtedy. Nie mam kompletnie sił żeby w jakikolwiek sposób funkcjonować, a jednak to robię, a jednak zajmuje  się wszystkim czym popadnie tylko tym razem nie uciekam od myśli i nie chowam się przed przyszłością. Nie bronię się już przed niczym i chyba w tym tkwi rozwiązanie tej sytuacji. Zmieniłam kolor włosów co uważam, że było dobrym krokiem żeby zacząć wszystko od nowa. Za oknem mamy pogodę typowo Jesienna co wcale mi nie przeszkadza bo to ma swój klimat i właśnie w takie dni uwielbiam tutaj wpadać, także miejcie się na baczności bo będzie tu znacznie więcej werki niż ostatnio. Znacznie więcej werki w werce jak to mówi moja mama. 

Uciekam do miasta, a dziś zawita Warszawka w Bielsku także zapowiada się miły wieczór! 
Buźka 




 Zaliczyć kąpiel w jeziorze o 3 w nocy przy ok 12 stopniach, wrócić do domu o 5 i iść do pracy na 10h - tylko z nami takie wybryki. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz