wtorek, 22 marca 2016

Do pewnych rzeczy trzeba dojrzeć, tak jak ja dziś w przypadku nadrabiania serialu każdy dojrzewa inaczej! 
Inni  próbują znaleźć sobie kogoś, za wszelką cenę. Nie wiem czy tu chodzi o strach przed samotnością czy jak, ale nauczyłam się, że nie można pokładać nadziei <całej nadziei> w drugiej osobie bo to najbardziej zgubna i rozczarowująca część naszego życia. Bo wytłumaczcie mi czemu ma służyć Tinder? Kiedyś ludzie nawet nie mieli telefonu żeby do siebie przedzwonić i właśnie wtedy rodziły się wielkie miłości, przyjaźnie gdzie jeszcze pokolenia naszych dziadków jest tego świetnym przykładem. Kurwa rozczarowujące jest to wszystko. Samotność jest najgorsza, ale dużo lepsza jak kurczowe trzymanie się drugiej osoby, często nie zdajemy sobie sprawy z tego jak właśnie bliska nam osoba wysysa z nas całe nasze życie, chęć działania, zmian. Ogranicza na każdym kroku.

Ja na przykład mam zamiar coś zmienić w swoim życiu jak tylko pojawi sie pierwszy cieplejszy, słoneczny dzień tej wiosny. Czasem potrzebujemy kopa ja na niego czekam już jakieś 6 miesięcy, bo jak na razie to  te wszystkie rzeczy były  spowodowane małymi kopniaczkami od moich przyjaciół  aby po prostu ruszyć do przodu bo w miejscu stać się nie da. 

Jutro pobudka 4:50 :O kierunek Kraków, zobaczymy co dzień przyniesie mam nadzieje, że same dobre wiadomości! 


DOBRA LECE OGLĄDAĆ MOJE KŁAMCZUCHY, KOCHANE <3 





a dodam sobie zdjęcie z NIE moim chłopakiem, 

Karo : * 

1 komentarz:

  1. Wszystko ma swoje plusy i minusy- zarówno samotność, jak i bycie w z kimś. Dlatego nie ma co tak wartościować. Najważniejsze to być szczęśliwym z samym sobą :) , bo jeśli tego nie będziemy potrafili osiągnąć, to też nie uda nam się być szczęśliwym z drugą osobą

    OdpowiedzUsuń